Voordeel bij Wibra! Nu 24 pakken (totaal 1320 doekjes) vochtige schoonmaakdoekjes voor slechts € 19.99. Dat is € 0.83 per pak (normaal € 0.99 per pak).
Vochtige reinigingsdoekjes voor het schoonmaken van allerlei huishoudelijke zaken. Onmisbaar in ieder huishouden en geschikt voor alle oppervlakken in de keuken, badkamer en woonkamer.
In een pak zitten 55 doekjes (totaal 1320 doekjes in een megabox).
In een megabox zitten 24 pakken. In de winkelmand en ook op je orderbevestiging wordt het totaal aantal pakken dat je besteld hebt vermeld. Alleen per 24 pakken te bestellen. Maximaal 24 pakken per online bestelling.
Betalen
Jouw Wibra bestelling betaal je veilig en snel met iDeal, creditcard, Google & Apple Pay, VVV cadeaukaart of onze eigen Wibra giftcard. Alle betaalmethoden zijn gratis.
Bezorging
Wij verzenden jouw bestelling klimaatneutraal. Dit kan via DHL of Budbee. In bijna alle gevallen verzenden we jouw pakket binnen 2 werkdagen. De verzendkosten als je kiest voor DHL: €4,49 voor levering op een DHL servicepunt en €4,95 voor een levering bij jou thuis. De verzendkosten als je kiest voor Budbee: €2,95 per bestelling. Budbee is op dit moment beschikbaar voor een select aantal artikelen. Budbee bezorgt jouw bestelling in een pakketkluis waar jij het pakket kunt ophalen.
Hoelang blijft mijn pakket op een servicepunt liggen?
Pakketten die via Budbee of DHL worden verzonden, blijven 7 dagen beschikbaar in de door jou gekozen winkel of kluis. Wordt het pakket niet binnen deze termijn afgehaald, dan wordt het retour gestuurd naar ons magazijn. In dat geval annuleren wij de bestelling en betalen we het bedrag aan je terug.
Retouren
Retourneren van online gekochte artikelen kan eenvoudig en binnen 30 dagen na aankoop. Er zijn 2 opties:
- Gratis: retourneren in onze winkels. Je kunt binnen 30 dagen in onze winkels retourneren. Uiteraard gratis. Neem hiervoor de verzendbon die in het pakket meegestuurd is mee.
- Terugsturen naar Wibra (op eigen kosten): je kunt de aankoop ook per post retourneren. Op de verzendbon geef je aan welke artikelen je retour stuurt en de bon stuur je mee. Bij deze retour optie is het belangrijk dat je de retour vooraf eerst bij ons aanmeldt via het retourformulier. Bekijk hier meer info over retourneren.
Retourneren of ruilen van ondergoed
Om hygiënische redenen kunnen ondergoed (slips, boxers, BH’s, sokken) en andere intieme kledingstukken alleen geretourneerd of geruild worden als het prijskaartje nog aan het artikel zit én het artikel ongedragen is. Zonder het originele label (en de kassabon / pakbon) kunnen wij het artikel niet terugnemen of het aankoopbedrag terugbetalen.
Heb je nog vragen? Neem gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!
Kortingsacties
Om te profiteren van onze “1+1 gratis” of “2+1 gratis” acties is het belangrijk dat je zelf het juiste aantal artikelen toevoegt in je winkelwagen. Dit betekent: je dient ook het gratis artikel zelf in de winkelwagen te plaatsen. De korting wordt automatisch verrekend in de winkelwagen. Voorbeeld: bij een 1+1 actie voeg je het artikel twee keer toe aan je winkelwagen, waarna de korting direct wordt toegepast. Wil je 4 artikelen ontvangen (waarvan 2 gratis)? Dat kan natuurlijk ook. In dat geval voeg je alle vier de artikelen toe in de winkelwagen.
Voorraad in de webshop
In onze webshop kun je direct zien of een artikel (online) nog te bestellen is aan het labeltje ‘op voorraad’. Ieder artikel dat je hebt besteld is voorradig en zullen wij binnen de hierboven genoemde levertijd bij je thuisbezorgen. Het kan sporadisch voorkomen dat wij een deel van jouw bestelling niet kunnen leveren. Het betreffende artikel zullen wij direct terugbetalen op het bij ons bekende rekeningnummer. Je ontvangt hiervan een bericht van onze klantenservice.
Winkelvoorraad
Omdat wij onvoldoende inzicht hebben in de voorraden per (fysieke) winkel kunnen wij hier helaas geen informatie over geven. Onze klantenservice beschikt helaas ook niet over deze informatie. Omdat de voorraden per winkel kunnen verschillen raden wij aan om een van onze filialen te bezoeken. Ga naar onze winkelzoeker en vul je woonplaats of postcode in. Vervolgens toont de winkelzoeker de dichtstbijzijnde winkel(s), een optie om jouw route naar deze winkel te plannen en ook de openingstijden per winkel.
Kan ik artikelen in grote hoeveelheden bestellen?
Indien je een bedrijf hebt of namens een bedrijf handelt en onze artikelen in grotere hoeveelheden (bijvoorbeeld voor evenementen of ander grootverbruik) wilt aanschaffen dan is dat mogelijk. In onze zakelijke webshop kun je, vanaf 350 euro, onze Dasty en een gedeelte van ons schoonmaak assortiment online bestellen tegen voordelige tarieven.