De meest geconcentreerde ontvetter van Dasty, speciaal voor professionals
Verwijdert moeiteloos motorolie, smeervet en ander hardnekkig vuil
Ideaal voor gebruik in garages, werkplaatsen en op grote oppervlakken zoals boten en vrachtwagens.
Waarvoor gebruik ik Dasty ontvetter professional?
Het verwijderen van zware vervuiling zoals motorolie, smeervet en ander hardnekkig vet. Gebruik het om mechanische onderdelen, filters van afzuigkappen, barbecues, ovens en auto-velgen grondig schoon te maken. Dit krachtige middel is niet geschikt voor delicate oppervlakken.*
* Bij twijfel: probeer het eerst op een klein, onopvallend stukje
Hoe gebruik ik Dasty ontvetter professional?
Spuit het middel op het oppervlak.
Laat het maximaal 3 minuten inwerken.
In het geval van gebruik op onderdelen of filters mag het 10 minuten inwerken.
Spoel het middel altijd grondig af met water.
Wat is belangrijk als ik dit product gebruik?
Heb je te maken met minder zware vervuiling of vlekken in bekleding? Dan kun je beter kiezen voor de Classic Dasty Ontvetter.
GEVAAR. Bevat: ETHANOLAMINE, BENZALKONIUM CHLORIDE. Veroorzaakt ernstig oogletsel. Veroorzaakt huidirritatie. Bij het inwinnen van medisch advies, de verpakking of het etiket ter beschikking houden. Buiten het bereik van kinderen houden. Draag beschermende handschoenen, bescherm de ogen. Was de handen grondig na gebruik. BIJ CONTACT MET DE OGEN: voorzichtig afspoelen met water gedurende een aantal minuten; contactlenzen verwijderen, indien mogelijk; blijven spoelen.
ATTENTIE: Voor gebruik op gekleurde of geverfde oppervlakken het product eerst op een onopvallende plek testen en de kleurechtheid van het materiaal verifiëren. Niet gebruiken op polycarbonaat (doorzichtig plastic in het algemeen). Niet gebruiken op oppervlakken behandeld met anti-absorptie beschermers.
UFI RJWN-C3DH-U00R-A66U
Betalen Jouw Wibra bestelling betaal je veilig en snel met iDeal, creditcard, Google & Apple Pay, VVV cadeaukaart of onze eigen Wibra giftcard. Alle betaalmethoden zijn gratis.
Bezorging Wij verzenden jouw bestelling klimaatneutraal. Dit kan via DHL of Budbee. In bijna alle gevallen verzenden we jouw pakket binnen 2 werkdagen. De verzendkosten als je kiest voor DHL: €4,49 voor levering op een DHL servicepunt en €4,95 voor een levering bij jou thuis. De verzendkosten als je kiest voor Budbee: €2,95 per bestelling. Budbee is op dit moment beschikbaar voor een select aantal artikelen. Budbee bezorgt jouw bestelling in een pakketkluis waar jij het pakket kunt ophalen.
Hoelang blijft mijn pakket op een servicepunt liggen?
Pakketten die via Budbee of DHL worden verzonden, blijven 7 dagen beschikbaar in de door jou gekozen winkel of kluis. Wordt het pakket niet binnen deze termijn afgehaald, dan wordt het retour gestuurd naar ons magazijn. In dat geval annuleren wij de bestelling en betalen we het bedrag aan je terug.
Retouren Retourneren van online gekochte artikelen kan eenvoudig en binnen 30 dagen na aankoop. Er zijn 2 opties:
Gratis: retourneren in onze winkels. Je kunt binnen 30 dagen in onze winkels retourneren. Uiteraard gratis. Neem hiervoor de verzendbon die in het pakket meegestuurd is mee.
Terugsturen naar Wibra (op eigen kosten): je kunt de aankoop ook per post retourneren. Op de verzendbon geef je aan welke artikelen je retour stuurt en de bon stuur je mee. Bij deze retour optie is het belangrijk dat je de retour vooraf eerst bij ons aanmeldt via het retourformulier. Bekijk hier meer info over retourneren.
Retourneren of ruilen van ondergoed
Om hygiënische redenen kunnen ondergoed (slips, boxers, BH’s, sokken) en andere intieme kledingstukken alleen geretourneerd of geruild worden als het prijskaartje nog aan het artikel zit én het artikel ongedragen is. Zonder het originele label (en de kassabon / pakbon) kunnen wij het artikel niet terugnemen of het aankoopbedrag terugbetalen.
Heb je nog vragen? Neem gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!
Kortingsacties
Om te profiteren van onze “1+1 gratis” of “2+1 gratis” acties is het belangrijk dat je zelf het juiste aantal artikelen toevoegt in je winkelwagen. Dit betekent: je dient ook het gratis artikel zelf in de winkelwagen te plaatsen. De korting wordt automatisch verrekend in de winkelwagen. Voorbeeld: bij een 1+1 actie voeg je het artikel twee keer toe aan je winkelwagen, waarna de korting direct wordt toegepast. Wil je 4 artikelen ontvangen (waarvan 2 gratis)? Dat kan natuurlijk ook. In dat geval voeg je alle vier de artikelen toe in de winkelwagen.
Voorraad in de webshop
In onze webshop kun je direct zien of een artikel (online) nog te bestellen is aan het labeltje ‘op voorraad’. Ieder artikel dat je hebt besteld is voorradig en zullen wij binnen de hierboven genoemde levertijd bij je thuisbezorgen. Het kan sporadisch voorkomen dat wij een deel van jouw bestelling niet kunnen leveren. Het betreffende artikel zullen wij direct terugbetalen op het bij ons bekende rekeningnummer. Je ontvangt hiervan een bericht van onze klantenservice.
Winkelvoorraad
Omdat wij onvoldoende inzicht hebben in de voorraden per (fysieke) winkel kunnen wij hier helaas geen informatie over geven. Onze klantenservice beschikt helaas ook niet over deze informatie. Omdat de voorraden per winkel kunnen verschillen raden wij aan om een van onze filialen te bezoeken. Ga naar onze winkelzoeker en vul je woonplaats of postcode in. Vervolgens toont de winkelzoeker de dichtstbijzijnde winkel(s), een optie om jouw route naar deze winkel te plannen en ook de openingstijden per winkel.
Kan ik artikelen in grote hoeveelheden bestellen?
Indien je een bedrijf hebt of namens een bedrijf handelt en onze artikelen in grotere hoeveelheden (bijvoorbeeld voor evenementen of ander grootverbruik) wilt aanschaffen dan is dat mogelijk. In onze zakelijke webshop kun je, vanaf 350 euro, onze Dasty en een gedeelte van ons schoonmaak assortiment online bestellen tegen voordelige tarieven.
Wij gebruiken cookies voor webstatistieken en het tonen van relevante advertenties.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.